poniedziałek, 25 marca 2013

Historyjka o Jamesie

Siemka <3 Jestem sobie Claudia, Claudia Maslow. Pewnie niektórym już znana. Kocham Big Time Rush, a szczególnie Jamesa <3 Mam 15 lat i kocham pisać, śpiewać i tańczyć. Posiadam wiele blogów o Big Time Rush, które mogę podać jeśli poprosicie w komentarzach. Będę pisała historyjki na tle bardzo emocjonalnym, romantycznym,  a czasem nawet brutalnym. Pierwsza historyjka będzie z Jamesem. Mam nadzieję, że się spodoba ♥ 


*************
Było ciepłe lato. Jak zwykle wraz z tatą udałaś się do L.A . Od dziecka spędzałaś tam wakacje, ale zawsze udawało Ci się widzieć te same gwiazdy.Jednak marzyłaś o spotkaniu czwórki młodych, przystojnych i niezwykle utalentowanych chłopaków z Big Time Rush. 
Pewnego ranka postanowiłaś jechać z ojcem na plan serialu, w którym jest kaskaderem. Spoglądałaś przez szybę samochodu i wypatrywałaś czegoś ciekawego. Wiedziałaś, że dzień ten spędzisz tutaj. Gdy samochód się zatrzymał, Ty jak oparzona wyleciałaś z wozu i bacznie rozglądałaś się dookoła.
- Tato, z kim ty w ogóle pracujesz?- zapytałaś z zastanowieniem. 
-Przykro mi, ale nie mogę powiedzieć. Puki sama nie zobaczysz, to się nie dowiesz.- rzucił i ruszył, a ty podążałaś za nim. Weszłaś do ogromnego budynku i zobaczyłaś masę ochrony. Przeciskałaś się przez nich, aż wreszcie doszłaś do miejsca, gdzie były same garderoby. Szłaś wąskim korytarzem i przyglądałaś się napisom na drzwiach, które mijałaś.
-ZARAZ, ZARAZ! CIARA BRAVO?! - zapytałaś zaskoczona. Ojciec jednak posłał Ci ciepły uśmiech i szedł dalej. Mijałaś jedną z garderób i spostrzegłaś ogromną gwiazdę. Zatrzymałaś się przed drzwiami, a gdy chciałaś je otworzyć wtedy Twój tata zamknął Ci je przed nosem.
-Nie wolno Ci tam wchodzić.- popatrzył na ciebie złowrogo i poszedł dalej, a za nim Ty. 
Wreszcie tata był gotowy, więc udaliście się na plan. Usiadłaś obok reżysera i czekałaś , aż pokażą Ci się aktorzy. Wtedy zobaczyłaś Ciarę. 
-Serio? Ciara tu jest? To co to za serial?- zapytałaś starszego mężczyzny, który siedział obok Ciebie
-To ty nie wiesz? Big Time Rush! - zawołał,a  wtedy pokazali Ci się czterej wspaniali chłopcy. Zachłysnęłaś się powietrzem i patrzyłaś z niedowierzaniem na nich. Oni nawet na Ciebie nie spojrzeli, co Cię zraniło.
Nadeszła pora lunchu. Poszłaś więc w towarzystwie Ciary do bufetu. Pomiędzy przerwami nagraniowymi zamieniłaś parę zdań z panną Bravo i już się zakumplowałyście. 
-Powiedz mi, jak to jest pracować z takim cudownym Jamesem?- szepnęłam siadając do stolika wraz z dziewczyną.
-Oni są na prawdę normalni. To, że pracują troszkę inaczej i są sławni, nie oznacza, że są jacyś wyjątkowi. Zawołam ich, zapoznasz się.- rzuciła pośpiesznie ostatnie zdanie i zanim zareagowałaś Ciara wykonała swój plan. Maslow od razu obdarzył Cię ciepłym uśmiechem, przez co Ciebie sparaliżowało.
-Cześć.. Jak Ci na imię?-zapytał pierwszy Kendall. Spojrzałaś na niego i momentalnie zrobiło Ci się gorąco. Twoje marzenie się spełniło. Poznałaś Big Time Rush. 
-Ym..No...Y...Ja...Jestem...*Tu wpisz swoje imię xd* -wydukałaś, a Logan obdarował Cię po raz kolejny uśmiechem. Grupa przysiadła się do stolika i siedziałaś między Jamesem, a Carlosem. Nie mogłaś nic jeść, bo tak strasznie się przejęłaś daną sytuacją. Ciara, aby Cię wesprzeć na duchu co chwilę nawiązywała do Ciebie.
-Ej! Właśnie. Może byście odwiedzili Polskę, co?-zasugerowała szatynka, a BTR momentalnie spojrzało na Ciebie z wielkim uśmiechem. 
I tak spędziłaś dzień na planie z Big Time Rush. Postanowiłaś codziennie chodzić z tatą do pracy tylko po to, żeby móc napatrzeć się na Jamesa własnymi oczami. Codziennie przed snem przypominałaś sobie owego chłopaka, gdy zmienia koszulkę na Twoich oczach. Zasypiałaś i miałaś nadzieję, że następnego dnia wydarzy się coś, co odmieni Twoje życie na dobre. Tak też było tym razem....
Jak zwykle już o szóstej nad ranem byłaś na planie. Udałaś się już do własnej garderoby i usiadłaś na sofie. Byłaś całkowicie zmęczona i nie wyspana, ale za wszelką cenę nie chciałaś zasnąć. Udałaś się więc na plan i czekałaś na grupę. Przywitałaś się z Ciarą, a potem z Jamesem i resztą. Zaczęli kręcić, a ty w momencie usnęłaś obok reżysera. 
Poczułaś, że zostajesz unoszona do góry. Otworzyłaś zaspane oczy i zobaczyłaś Maslowa, który niesie Cię w swoich ramionach.
-Dzień dobry śpiąca królewno. Dobrze się spało?- pokazał szereg śnieżnobiałych zębów, a Ty skrępowana wyślizgnęłaś się z jego rąk. Byliście sami w jakimś pomieszczeniu.
-Gdzie w ogóle jesteśmy?-zapytałaś drapiąc się aktorko po głowie.
-Musimy porozmawiać.- rzucił i chwycił Cię za rękę. Pociągnął na kanapę i usiedliście bardzo blisko siebie. 
Przez moment spoglądaliście sobie w oczy, ale w momencie James przybliżył swoją twarz do Twoje i złączyliście się w pocałunki. Dotykaliście swoich warg z delikatnością i zachłannością w jednym. Chłopak położył dłonie na Twojej talii, a Ty zarzuciłaś swoje ręce na jego szyję. Przybliżyliście się do siebie bardziej i nie przerywaliście czynności. Jednak ty się opamiętałaś i przestałaś. Maslow jednak chciał kontynuować, ale Ty odsunęłaś się bezpiecznie daleko.
-Co jest?-zapytał zdezorientowany, a Ciebie nie wiadomo dlaczego to zabolało.
-Nie jesteśmy razem..
-Właśnie chciałem Cię o to zapytać.. Będziesz moją dziewczyną?-zapytał z nadzieją, a Ty nie czekając dłużej rzuciłaś się na niego i kontynuowaliście pocałunek. 
Twoje marzenia się spełniły, ale musiałaś w nie bardzo mocno uwierzyć. 
Wiara czyni cuda :)
*****************************
I jak się podobała historyjka z Jamesem? Mi tak średnio... Starałam się, ale mam lekką fazę , więc nie wyszło mi to tak, jak planowałam . Czekam na Wasze opinie. Buziaki . ;*
♥ Claudia Maslow ♥

5 komentarzy:

  1. Jak średnio ? no jak ? . To jest świetne !!!! . Dawaj więcej takich opowiadań :D . Buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ma znaczyć "ŚREDNIO"?
    To jest MEGA :**
    Pisz nn ^^

    No i u mnie new ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest wspaniały..! ;*
    CZekam na kolejny..!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG..!! Ale mnie to wciągnęło daj ciąg dalszy tego bo zwariuję !! *.* Jestem w transie.. To jest EKSTRA !! Woo Hoo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mój świeżo założony blog o big time rush 1 rozdział już jest http://btr1234.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń