piątek, 22 marca 2013

Trochę informacji o mnie. ;D

Postanowiłam się wam przedstawić. :)
Mam na imię Natalia. Mam 16 lat , w tym roku 17 w listopadzie. ;D Kocham BTR! ♥ Moimi ulubieńcami są Logan i James , ale Carlosa i Kendalla lubię. :3 Mam ich obie płyty i z niecierpliwością czekam na trzecią. ^^ Moim ulubionym kolorem jest niebieski i zielony , lubię słuchać różnorodnej muzyki. Uwielbiam zwierzęta , podróże , oglądać polskie seriale i kino. W przyszłości chcę zostać prawniczką. Moim największym marzeniem jest spotkać Big Time Rush i się z nimi zaprzyjaźnić , także mam marzenie mieszkać zagranicą , ale dopiero wtedy gdy podszlifuję swój angielski. ;D Mieszkam w Warszawie , mam młodszą siostrę , która jest Rusherką. Mam również psa , które według mnie jest podobny do Foxa. Nawet reaguję na to imię , mimo, że zwie się Tito. No razie tyle o mnie. ♥ ~ Mrs.Henderson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz