poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Imagin z Carganem.


Szłaś pewnego wieczora z imprezy. Było bardzo późno i ciemne. Dookoła cisza, zero odgłosów samochodów, przyrody zupełnie nic. Czułaś przerażenie. W końcu udało Ci się szczęśliwie potrzeć do domu, lecz poczułam, że ktoś za Tobą idzie i wykrzykuję w Twoją stronę.
- Błagam Cię! Stój! - ten ktoś krzyczał coraz głośniej.
Nie widziałaś tego kogoś, lecz bardzo wyraźnie słyszałaś jego głos. Zza mgły wyłonił się średniego wzrostu brunet.
- Matko, ale się zdyszałem. - rzekł zdyszanym głosem.
- Ale coś się stało ? - spytałaś z zaskoczeniem.
- Na imprezie wypadł Ci telefon i postanowiłem Ci go osobiście oddać.
- To bardzo miłe z Twojej strony.
- Cała przyjemność po mojej stronie. Dla tak piękniej dziewczyny ja Ty wszystko zrobię.
- Przestań, bo jeszcze bardziej się zarumienię.
- No wiesz taka prawda. Tak w ogóle jestem Logan.
- Wiem kim jesteś nie musisz się przedstawiać. Ja jestem Weronika.
- Piękne imię, ale nie wiem skąd mnie kojarzysz.
- No przecież śpiewasz w super zespole Big Time Rush. Zapomniałeś głuptasie ?
- A no tak. Trochę zapomniałem, bo cały czas jestem zapatrzony w Ciebie.
- Chyba Ty na serio chcesz żebym się zarumieniła.
- Pewnie słodko byś wyglądała. Ale dobra proszę tutaj Twój telefon. Dasz mi swój numer ?
- Oczywiście, proszę. Ty wpisz swój. Zobaczymy się niedługo ?
- Pewnie.
Po tych słowach podszedł do Ciebie i pocałował w policzek. Weszłaś do domu z większym przerażeniem niż wcześniej. Także byłaś nieco zaskoczona tym spotkaniem i komplementami kierowanymi w Twoją osobę. Usnęłaś z myślami o tym przystojniaku i marzyłaś, żeby go jak najszybciej poznać.
* Następnego dnia *
Obudziłaś się ze strasznym bólem głowy. Pomyślałaś sobie "Ale wczoraj zaszalałam z alkoholem". Postanowiłaś udać się do łazienki, a potem na dół zjeść śniadanie. W trakcie posiłku zadzwonił Twój telefon. Był to Logan. Bez chwili namysłu odebrałaś.
- No cześć. - zaczął rozmowę.
- Hejka. - odpowiedziałaś i lekko zachichotałaś do słuchawki.
- Robisz coś ciekawego ?
- Nie, jem śniadanie, a potem nie mam planów. A ty ?
- Chcesz to mogę przyjechać po Ciebie i poznać Cię z resztą zespołu, co Ty na to ?
- Pewnie. O której byś przyjechał ?
- Ja już tu jestem.
- Jak to ? Gdzie ?
- Podejdź do drzwi i otwórz je.
W ciszy podeszłaś do drzwi. Po ich otworzeniu przed Twoim obliczem ukazał się bukiet kwiatów, a za nim słodka twarz Logana. Znowu mało coś się zarumieniłaś. Wcisnęłaś czerwoną słuchawkę w telefonie i odebrałaś kwiaty od Loggie'go. Były przecudowne. Nie widziałaś co powiedzieć, więc mocno przytuliłaś przystojniaka.
- Gotowa, żeby poznać resztę ? - spytał.
- Chyba tak, ale bardzo się stresuję. - odpowiedziałaś i spojrzałaś w oczy bruneta.
- Nie masz czego, oni są normalni, ale czasem wybuchną głupawką.
- Ach to z głupawką to wiem, pewnie Ty też taki jesteś.
- Tak, jestem. Muszę Ci coś powiedzieć.
- Co takiego ?
- Wyszepczę Ci to na ucho.
- Dobrze.
- Kocham Cię.
- Nie wiem co odpowiedzieć.
- Nic nie mów tylko pocałuj mnie i to będzie zrozumiałe.
Po tych słowach złączyliście się bardzo czułym, a zarazem delikatnym pocałunku. Nie mogłaś uwierzyć, że Logan Henderson z Big Time Rush przed chwilą wyznał Ci miłość. Gdy pocałunek ustał skierowaliście się samochodu. W trakcie jazdy Logan spytał Cię czy zostaniesz jego dziewczyną, bez wahania się zgodziłaś i miałaś rumieńce na twarzy, które chciałaś ukryć jak najszybciej, lecz on to zauważył i zaczął się uśmiechać. Gdy dojechaliście na miejsce czekała już na was reszta. Wyszliście z samochodu i od razu Logan chwycił Cię bardzo mocno za rękę, żeby dać im znać, że jesteście razem. Kiedy Carlos to zobaczył momentalnie posmutniał, więc mogłaś spostrzec  że mu się spodobałaś, ale także musiał się pogodzić z tym, że jesteś z Loganem. Przyjął to do wiadomości bardzo poważnie i postanowił się z Tobą przyjaźnić. Reszta oczywiście też. Byliście nierozłącznymi przyjaciółmi z Carlosem, Kendallem i Jamesem, a z Loganem wspaniałą parą. Carlos po jakimś czasie znalazł sobie cudowną dziewczynę Alexę i z nią również się zaprzyjaźniłaś. Tak samo było z Jamesem i Halston. Teraz wystarczyło znaleźć dziewczynę dla Kendalla i wszyscy będą bardzo szczęśliwi. Z Loganem układa Ci się świetnie. Jesteście dla siebie stworzeni dla siebie. Będziecie ze sobą do końca życia.
_______________________________________________________
Kolejny napływ energii. :D Ten imagin dedykuję przecudownej Rusherce, Weronice. ♥ Większe zainteresowanie jest tam Loganem, ale może niedługo coś skrobnę o Carlosie, a potem kto wie, może z Jamesem. ;D Czytajcie, komentujcie i wgl. ♥ ~ Mrs.Henderson

4 komentarze:

  1. Awwww! <3
    K.O.C.H.A.M. C.I.Ę.
    Tak, teraz Carlosem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj noo :( Liczyłam, że będzie "Tak samo było z Jamesem i CLAUDIĄ.." a tu dupa ! :(( No cóż.. :( Ale ogólnie świetne jest! <3 Moment z wyznawaniem miłości był pro! hahah taak się uśmiałammm :3 hahah czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałyśmy was do Versatile : *
    więcej u nas [ http://kate-reachel-imagines.blogspot.com/ ]
    aha, napiszcie proszę teraz z Carlosem <3

    OdpowiedzUsuń